Har jobbat klart för denna månad

I natt gjorde jag jag min sista natt för denna månad. I alla fall den sista som jag har schemalagt. Kan bli inringd inför i morgon natt, men det får vi se imorgon. I kväll ska jag njuta av att kunna gå och lägga mig när jag vill och även slippa känna stress inför att åka iväg till jobbet. Inte stress som är för att jag just ska jobba, utan det är stress som kommer i fall att man missar tiden man ska åka iväg. Alltså jag är rädd att missta mig tiden och komma försent.
 
Jag gillar att jobba natt, det är absolut inga problem för mig. Men just i natt, när jag inte fick förfrågan att jobba, så känns det okej. I kväll kan jag anpassa mig mycket mer till familjen och det är skönt faktiskt!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: