Torsdag



Har haft en ganska chill vecka i skolan, så känns som att den här terminen har en mjukis-start, vilket är väldigt skönt! Även de två första dagarna förra veckan var också riktigt härliga. 

Första dagen hann jag även åka hem till pojkvännen å överraska honom innan han skulle börja sin praktik, sen var jag tillbaka i Hallsberg strax innan kl 15.

Det är mycket man hinner med de dagar som man slutar tidigt. Jag har 4/5 sovmorgonar och slutar tidigt varje dag om jag väljer att åka hem och göra mitt gymnasiearbete, annars slutar jag tidigt 3/5 dagar. Detta innebär att jag inte kan på någotvis klaga på mitt schema och tycker att det är en riktig dröm, om man jämför med de scheman vi hade i ettan och tvåan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: