Augusti

Den här månaden har ett innehåll av det mesta. Det är många som jag känner som har fyllt år, jag har äntligen träffat min bästa vän, suttit på uteservering med bra folk. Dessutom har det varit riktigt najs väder när vi var ute.
 
Överhuvudtaget har det varit bra väder i augusti och det har verkligen behövts - en hel sommar med rusk hade aldrig fungerat för mig, haha! Jag har varit vid sommarstugan, badat och solat, till och med fiskat kräftor (det är bara en helg per år som det är tillåtet att göra det i Botaren och Kullasjön - Brevens)!
 
Tillsist blev jag sjuk och det har jag varit några dagar under min sista vecka på jobbet, vad är oddsen liksom... Som tur är så är jag mycket bättre nu och ska snart dra i väg till jobbet - sista natten innan helg!

Dagens uppvaknade bestod av att mobilen ringde och jag blev frågad om jag kunde jobba kvar i september... Självfallet!!
 
Med andra ord - livet rullar på som det ska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: