Lite granna av en uppdatering

Nu är mitt gymnasiearbete inlämnat och om knappt två veckor kommer jag ha opposition. En vecka efter det tror jag att det är dags att lämna in arbetet en sista gång för alltid! Då blir det verkligen klart på riktigt, såå skönt!!
 
I går hade vi ena delen av nationella i svenska. Det var uppsatsen och jag hoppas att det gick bra, så nu hoppas jag bara att det kommer gå bra på det muntliga nationella som vi har nu på måndag... Nationella i år handlar mycket om sagor osv. Jag hade gärna önskat att det hade varit om mat eller något sådant, hehe. ;)
 
I morgon har jag etnicitet-seminarie och filosofi-prov. Intressanta grejer det där!
 
Det bästa av allt med den här veckan är att jag tar helg i morgon, för jag har inga riktiga lektioner på fredag, vilket betyder - plugga hemma istället! Kom nu på att jag har en idrottsuppgift som ska in senast på fredag. Vet ju vad jag ska göra på min lediga dag i alla fall. :)))
 
Kände att jag behövde en paus från allt pluggande, så ville skriva av mig lite här.
 
Slut på mitt gnäll eller vad man ska kalla det..! Här har ni en bild på min finaste "ägodel" 
 


Kommentarer
Postat av: Jessica ♥

Så skönt att gymnasiearbetet är inne nu alltså!!

Svar: Jaa!! Verkligen! Bara oppositionen kvar dådå ;)
Vickan

2015-04-16 @ 20:25:37
URL: http://nouw.com/jessicalindkvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: