sitter och kollar runt lite

just nu sitter jag och kollar runt lite på lite olika bloggar :) och så lyssnar jag på rix fms webbradio, love it! :D
blandar lixom den bästa musiken åt mig osv. nä, men det är väl mest att jag är taggad inför rix fm festivalen i norrköping som är på torsdag, hoppas att det blir av att åka dit! :D

idag kom jag hem från pappa (har varit där sen i tisdags). innan han åkte igen så fikade vi lite, jag, mamma och pappa. :)

några bilder sen jag var vid stugan nu i veckan. ↓











typ alla små stenar som syns på bilderna var täckta med vatten förra året. snacka om att vatten nivån har sjunkit i år! ca en halv meter..



låtar som spelar just nu är bland annat:

Mohombi - Coconut Tree

P!nk - Raise Your Glass

Bruno Mars - The Lazy Song

September - Kärlekens Tunga


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Tack! : ) Jag såg faktiskt aldrig den serien, tänkte börja men det blev böckerna istället : )

2011-08-13 @ 09:20:36
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: jossan :)

Haha tack! :D

Har du tagit bilderna med din mobil? :O :D

2011-08-13 @ 11:33:52
URL: http://jossanjlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: