Helg hos pappa.

♥ Hejsan! ♥
 
I helgen har jag varit hos pappa :)
 
I fredags kom han & hämtade mig efter skolan straxt efter 3. Sen handlade vi.
Efter det bar det av till lilla Brevens ;)
Vi åt typ hemmagjord pizza på kvällen, mums! Kollade på "The leegend of the seeker" (stavning?)
En riktigt bra serie :P
 
I lördags åkte vi upp till stugan å gick ut å gick. En riktig lång-promenad asså ;)
Sen på kvällen åt vi tacos & kollade på tv :P Först "jakten på Julia" sen "Millenium" asså lördagarna kan nästan inte bli bättre inom tv:n!   +  att pappa hade gjort sockerkaka på morgonen ;)
 
Söndag i dag dårå, vaknade av att solen värmde mig väldigt genom fönstret, *varmt* sen åt jag frukost, grejade lite på tomten å så, sen åt vi lunch/middag Gös! Gottisch xD Efter det bar det väl iväg till stugan. Cyklade lite & fixade en grej/sak åt LiSA :P som hon ska få :D
Fram mot  kl. 18 kom mamma & hämtade mig sen bla bla bla... Nu sitter jag iallafall här :)
 
Ses & hadé! ♥♥ My love goes to you ♥♥
 
en suddig piff
(en liten suddig PiFF :))