Morsdag

Hej bloggen! ;)

-Hur är läget allihoppa? Med mej är det bra! :D

HAHA..  men gårdagen var fylld av mat och gäster. Vi kollade två matcher på handbollens Champions League Final Four och sedan på Champions League Fotboll.
Visst folk är verkligen intresserad av sport.. Men inte jag så värst ;)
Men det är ju alltid kul att kolla på typ finaler och sånt åh se vem som vinner ;) (Y) Klockan två igår, cyklad jag ner till Ica för våran klass skulle stå där och sälja "hembakat", mums mamma köpte lite ^^
Men iallafall så behövde jag bara vara där i tio minuter för det var slut sålt när jag kom dit!

Idag är det ju Morsdag, så idag har jag hjälpt mamma med lite grejer, jag lagade även mat till min Moder och Peter ^^
Nu på kvällen blir det bara slappa, skönt de efter allt nattsvireri ;)

Hugs N' Loveee hjärta röd med kant



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: