Händelserik fredag!

Hejsan allisammans! :D

Idag var efter skolan tog jag och Ida 14:28 tåget in till Örebro. Hon gick av vid Södra och jag gick av vid Centralen, så den lilla biten har jag åkt tåg själv nu för första gången faktiskt x) Hehe, men någon gång måste bli den första. Och ja, längden spelar ju ingen roll ;)
Hahah! men men...
Jag träffade Arwid och hans "bondkompis" (som Arwid sa x)) i typ en timma eller någe. Vi gick till McDonalds och åt, sedan gick vi tillbaka till resecentrum! :)
Sen i två timmar gick jag runt i Örebro och letade efter Jimmy och Ida, medans de gick runt och letede efter mig.  Grejen var ju att min mobil dog så vi kunde inte få tag på varandra, lyckat där asså! hahah x) (y)
Men sen möttes vi vid stationen klockan sju, innan tåget skulle gå ;)
Ida och jag åkte hem till Hallsberg och sedan hem till sitt! :)


Hugs N' Loveee  hjärta röd med kant



Kommentarer
Postat av: tove N.

Var i Örebro för några veckor sedan, det var jätte fint där! (:

2011-08-13 @ 19:38:52
URL: http://towwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: