Min helg mm.

Hejjjsan på er allihopa!

Helgen har då tillbringats till fullo med den bästa, ja, asså Lisa! ;D
Det var super kul, måste göras om då vah! ;P

På fredagen, efter skolan, åkte jag till Lisa i Lännäs.  Typ sju for vi te Asker där Lisa sjöng :p Och typ mitt i alltet började jag blöda näsblod :$  typ när vi skyndade oss te toa:n så hörde man folk typ "oj,hon blöder"  men ahja. Sen när vi kom hem vet jag inte riktigt vad vi gjorde, HAHA, men senare kopplade vi igång datan jag tog med xp

Sen på lördegen bakade vi lussebullar, eller vad det var, i flera timmar, fast gott blev det! ;) (y)   På kvällen sen igen då, så åkte vi iväg te Fiskinge å Lisa sjöng samma grejs igen, fast det gick mycket bättre då (solo låt)!! :D

På söndagen var vi i Vingåker klockan 10.00    sen efter den där kyrksaken gick vi till factory och sen till scorett å kollade lite 'vickan å lisa' + högklackat = oj oj  xD (då menar jag en decimeter klack) Men iallafall efter det sprang vi typ till Salambo å åt pmmes å vitlökssås (y) gott asså!  Sen vart vi upphämtade vid Ica :)
På kvällen  gick vi på bio med Levis, Ebba å Moa ♥   Filmen var  "I rymden finns inga känslor"  ja, den var la bra :)





Men nu måste jag shila,  H e r r å !